Selasa, 31 Ogos 2010

GASTRIK

Hari ni aku diserang gastrik...pedih, menghiris, menusuk...~~~aku baring je, tapi bila fikir-fikir padan muka aku kan, selalu tak makan ubat. Ma aku dah pesan makan ubat tu sampai habis, jangan buat-buat lupa..tapi aku degil. Bila perut dah tak sakit, aku terus berhenti makan ubat tu, hmmm....dah la aku tak sahur 3,4 hari ni, semalam pun aku minum susu dengan beberapa keping biskut je. Tapi masa aku baca info gastrik dalam internet, dia kata orang yang ada gastrik tak boleh minum susu sebab susu akan masam dalam perut dan bertukar jadi asid. Aku minum jugak susu sebab aku rasa susu tepung tak jadi masalah macam susu segera. Tapi bila dah jadi macam ni aku kena kurangkan minum susu kot...tapi....(banyak tapi la) susu tu kalau aku tak minum aku rasa tak cukup sempurna hidup aku...heehhe...(ceewahh...), sebab aku membesar dengan susu, dan aku suka minum susu, bangun pagi susu, nak tidur susu...tiap hari susu...sampaikan muka aku pun dah macam susu jek,hmm...apa pun topik utama yang kita bincangkan tadi ialah gastrik tapi dah bertukar kepada topik susu. Kenapa? sebab susu merupakan punca aku sakit gastrik hari ini..sekian~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan