Ahad, 22 Ogos 2010

MALAM TRADISI SASTERA RAKYAT "LEGENDA GUNUNG SANTUBUNG"

bersama pelakon MTSR 25

Aku dan Na (pelakon)

Aku dan Liz (penari)

bersama krew produksi

Aku, Yah dan Kak Na (krew)

aku dan group aku: krew publisiti
Aku dan Apai Kanang, pelakon MTSR 25

krew produksi MTSR 25

Aku, Apai Kanang dan cik Meliana

pelakon dan sebahagian daripada krew produksi
MTSR 25

SECEBIS KATA:


Malam Tradisi Sastera Rakyat tak akan dapat aku lupakan,
banyak peristiwa pahit manis ketika bersama-sama pelajar SASTERA dan PBMP dalam menjayakan teater Legenda Gunung Santubung,
kami sama-sama berusaha siang dan malam untuk membuat persiapan bagi persembahan teater tersebut,
wahhh...kalau ramai-ramai buat kerja, mata jadi tak mengantok,
best....tambah pulak kerja ngan budak laki...
heheheh
gatal...
walaupun banyak juga peristiwa pahit,
namun ia banyak mengajar kami semua,
banyak KI yang kami dapat selama 3 bulan menjalankan tugas sebagai pelajar dan krew produksi teater tersebut,
alhamdulillah...
kami berjaya menguruskan MTSR KE 25 tersebut,
ramai pihak yang membantu dan memberi tunjuk ajar kepada kami,
terima kasih terutamanya kepada cikgu Aida, Pn. Hajah Halimah, dan semua yang terlibat...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan