Khamis, 26 Ogos 2010

JEJAKA UNIKL

Ada orang suka aku. Dia budak UNIKL, dan aku telah 2 kali bertemu dengannya dengan ditemani rakan sebab aku sememangnya tak berani nak jumpa berdua tambahan lagi tanpa pengetahuan ma aku plak tu.... Dia boleh dikatakan hensem dan manis. Tapi aku tak suka dia. Kenapa? Sebab aku tak suka la...heee...entahlah, mungkin kerana dia terlalu gelojoh. Baru berjumpa sekali dah ajak couple, ajak berjumpa, ajak naik motor. Bila aku kata aku takut naik motor, boleh pulak dia kata aku ni sombong. Perhhh...aku tak suka orang kata aku sombong. Muka aku memang nampak berlagak dan aku tak nafikannya walau secalit pun tapi sebenarnya aku baik. Percayalah...Cuma aku memang ditakdirkan berwajah sedemikian. Berbalik kepada cerita aku ni,sampai sekarang dia sms aku. Aku malas nak layan orang yang aku tak suka. Maaflah...tapi kadang-kadang aku balas juga, tapi bila dah berbalas sms sakit hati pula, dia ajak keluar dan aku tak nak dan sekali lagi dia tuduh aku sombong, suka buat alasan. Aku berterus terang cakap tak suka dia, tapi katanya dia nak tunggu. Degil...!suka hati kamulah wahai lelaki UNIKL.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan