Jumaat, 20 Ogos 2010

SENIOR

Ingat lagi tak yang aku cite pasal senior berlagak tu???
Semalam masa aku nak pergi berbuka kat blok kawan aku,
Dia ada duduk dekat luar blok tu,
Aku tak tengok pun dia,
Aku jalan memang tak tengok sesape,
Tengok pun bukan nampak pun,
Almaklumlah tak pakai mata aku yang lagi dua tu,
Berbalik pada senior tu,
Baik pulak dia,
Tegur aku,
“ai..nak pergi mana tu?”
Hek eleh...~~~
Apasal plak tiba-tiba ko nak baik dengan aku???
Rasa bersalah dengan apa yang kau dah buat kat aku ke?
Aku ingat sape lah yang tegur aku,
Spontan aku senyum kat dia,
Jawab yang dia tanya,
Lepas jawab tu baru aku perasan,
Rupanya dia, seniorku...
Hmm...apa boleh buat,
Dah senyum,
Dah jawab,
Sudah termaktub agaknya...
Aku bukan nak berdendam dengan senior tu,
Aku cuma nak dia tahu kenapa aku bermasam muka dengan dia,
Aku nak dia sedar yang dia telah menyakitkan hati aku,
Aku nak dia tahu,
Aku punya hati,
Punya perasaan,
Tapi...
Dia macam tak tahu je dia dah sakitkan hati aku,
Tak ada perasaan kah dia?

Hmmm...manusia...

biarla dia...huhuhu

2 ulasan:

  1. huhuhu....

    maksud let go tu apa DR?
    nak suruh saya lupakan dan lepaskan dia atau pun nak suruh saya habiskan dia???:p

    BalasPadam