Khamis, 19 Ogos 2010

LAWAK TAK LAWAK

Tadi masa tengah facebook,
Kawan aku, Hidayati datang...
Sebab nak ajak pergi berbuka kat bilik kawan aku kat blok sebelah,
Kacau lol...
Sebab tengah excited dengan facebook,
Aku jalan la sambil tatang lappy aku tuh!
Sambil jalan,
Sambil balas chat dengan kawan,

Huahuahua…

Orang tengok aku semacam je,
Ah...biarla..
Diaorang mesti jeles kan???
Sebab aku boleh berjalan sambil chatting dengan kawan,
Hahaha...

Sampai kat pintu masuk,
aku masih menaip,
tiba-tiba....

”oiii.....terkejut aku...”! sambil aku melompat

(BOLEH PLAK AKU JERKAH FELO BLOK)

Mana tak terkejut,
Dah la kawasan pintu masuk tu gelap,
Ada sorang felo blok ni dia pakai baju melayu putih,
Bersongkok putih,
Aku apa lagi...
Melompat lah,

Felo tu plak terkekeh-kekeh ketawa….

Huh~~~ kus semangat…

( hmmm…bosanyer cerita aku nih…tak gramatik langsung kan?)

aku pun bosan dengar...

2 ulasan:

  1. saya pun terkejut kejap tadi ni. ingatkan awak terjatuh laptop ke!

    BalasPadam
  2. heheheh...
    tak adalah,
    biar jatuh jantung saya sebab terkejutkan felo tu, tapi laptop ni tak akan saya lepaskan....:p

    BalasPadam