Isnin, 9 Ogos 2010

BUSY NYER FAMILY AKU...

Kesian ma aku...
Kakak aku cakap dia sibuk sangat,
Tiap hari tak lekat kat rumah,
Tambah-tambah Mak Su aku tak ada kat sini,
Semalam tidur pukul 4 pagi..
Banyak keje,,,
Mak Su aku baru balik dari Bandung,
Dah nak buat majlis untuk staff-staff
Majlis sempena sambut ramadhan dan
Majlis makan-makan dengan anak-anak yatim
Majlis 3 dalam 1
Buat pulak kat rumah,
Aku boleh bayangkan betapa penatnya family aku tika tu…
Kalau lah aku ada…
Hmmmm….mesti banyak aku makan kan? Ahahha...
Tak ada keje lain,
Dengar pulak cerita 8hb ni nak wat majlis lagi,
Aku lupa majlis apa ntah...
Semuanya sibuk...
Memang sibuk,,,
Aku mintak suruh top4 kan aku pun tak ada masa,
2hari kemudian barulah masuk top4 ni...
Aduhai...
Ingat mau merajuk tapi tak jadi..
Kesian la pulak kat ma aku,
Ahaaa...

Ntah apa-apa ntah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan