Khamis, 26 Ogos 2010

LINE

Hari ni aku ke mines, temankan kawan untuk bayar broadband mereka. Sebenarnya susah hidup tanpa broadband ni, banyak kerja kami terhalang disebabkan line internet ni tak ada. Kenapalah kolej aku ni tak ada line uspot?kalau ada sikit pun tak apa, ni tak ada langsung. Kolej orang lain ok jer. Apa masalahnya ni???cerita selanjutnya...bila dah bayar dan bila balik masih tak boleh guna lagi. Aku terfikir...mungkin celcom tengah buat hal atau broadband ni tak boleh guna dah di kolej aku. Kenapa aku cakap macam tu?sebab broadband aku ni pun tak boleh guna jugak. Kiranya kami empat sekawan semuanya tak boleh guna broadband. Sakit hati kan? Kalau salah seorang boleh guna tu pun kami dah bersyukur tapi yang jadi masalahnya kami empat orang ni semuanya tak boleh pakai broadband. Perit...broadband orang lain aku tak tahu, tapi rasanya diaorang bole guna kot...nanti nak tanya...:p

Tiada ulasan:

Catat Ulasan