Ahad, 8 Ogos 2010

BBK 3408


Belajar dalam kelas multimedia bersama dengan Dr. Normaliza memang kenangan terindah yang tak dapat aku lupakan,
Macam-macam perasaan aku dapat..
Takut..
Seram...
Berdebar...
Gembira...
Sedih...
Kelas pertama aku takut sangat-sangat,
Muka Dr punyalah garang..
Serius...
Sebab senior ada cakap Dr ni tak akan bagi peluang pada sesiapa yang lambat,
Aku dan geng aku berlari ke kelas,
Dalam hujan...
Lintas jalan...
Kereta yang banyak aku dah tak hirau...
Yang aku pikir mesti cepat sampai kelas!
Aku takut!
Macam kena paksa masuk rumah hantu,
Seram!

Tapi bila dah hari yang seterusnya,
Aku dah mula sayang beliau...
Beliau pandai jugak melawak,
Walaupun masa melawak tu beliau bermuka serius,
Menjeling jer…
Tapi aku dah tak takut dah..
Jeling lah lagi…
Aku rindu nak tengok…

Tapi…hari terakhir masa kelas beliau hari sabtu lepas,
Aku sedih...
Beliau dah nak tinggalkan Malaysia,
Nak tinggalkan kami semua,
Kenapa?
Aku tak nak orang lain!
Aku nak beliau!

HANYA BELIAU!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan