Isnin, 15 November 2010

KORBAN WAKTU DEMI....:p

semalam aku tidur pukul 6 pagi...menonton dan melayan cerita korea dari petang sehingga hampir pukul 2pagi. hahha...hero korea ni buat aku tak tidur malam...dengan hensemnya, dengan putihnya, dengan sikapnya,wow...!hehee...sebab tak ada pakwe,jadi berkasih dengan orang korea macam dalam movie ni pun ok jugak kan...ngeh ngeh ngeh...lepas tu aku sambung buat proposal projek akhir...moga-moga lulus. semoga penyelia aku yang tersayang berpuas hati dengan proposal aku tu. pukul 5 pagi, mata tak mengantuk tapi kepala pening berpusing dan tekak loya nak muntak mungkin kerana banyak mengadap lappy. tambahan pula, ada bau hangit..risau aku. mana taknya, dari petang lappy aku asyik on je...gerun takut-takut meletup...habis..mintak jauh~~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan