Sabtu, 25 Disember 2010

PERCUTIAN PERTAMA

percutian pertama, bukan tak pernah bercuti tapi nilah aku rasa 1 percutian yang sebenar aku dan family walaupun kakak dan abah aku tak ikut sekali kerana faktor kerja. 3hari 2 malam aku dan family di penang. 1 malam bercuti atas kapal iaitu star cruise, dan 2hari 1 malam di hotel hard rock, penang. semasa di atas kapal, aku dan family je Melayu Islam, sampaikan bila naik kapal dan bila nak pergi makan mesti semua cina dan mat salleh tu tengok semacam. yang paling ketara orang cina la...tengok sampai aku duduk di meja makan. hadoii...pelik betul...tapi aku tak amik pusing...lantak la kan..hahha...malas aku nak cakap banyak, aku ni bukan rajin sangat nak menulis pun..ni sebahagian gambar kenangan semasa percutian aku ngan family...


                                                      ni gambar sebelum kami berlepas...


                                                           ni semasa nak check in...


                                                         
                                                           dah masuk star cruise dah....

ni gambar atas dek kapal...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan