Isnin, 25 Oktober 2010

FINISHING SCHOOL

2hari aku terpaksa pergi ke finishing school, dah la dekat fakulti perhutanan, memang penat sangat. Hari pertama, kepala aku berat dan sakit sangat macam ada batu besar je…nak pengsan,mata ketat sangat, mengantok dan penat, aku tak tahu apa akan jadi kalau aku kerja nanti, sehari pun jiwa ni dah kacau kalau tiap hari keje???apa akan jadi???wait and see…huh~~~berbalik pada cerita tadi…beberapa kali kena bentang dan yang paling aku lemah sekali bila kena speaking London…perghhhh…pekat likat..tak boleh broo…kalau ada skrip aku boleh la cakap tapi kalau spontan…memalukan je, memang malu….uwaaa…hari kedua, kena pergi lab, taip resume, sedikit lega sebab tak payah present…namun aku ni jenis yang tak boleh tekanan dan mata ni tak boleh terlalu mengadap computer, mudah je pening dan sakit kepala berdenyut-denyut…rasa nak menangis. Tiap beberapa jam aku plan nak balik, sebab ramai juga yang balik…namun Alhamdulillah…niat buruk aku tu tak dapat menguasai diri sebab aku yang baik hati ni tak akan dapat dikuasai oleh aku yang buruk kerana aku yang baik lebih banyak dari aku yang buruk…heheheh…ayat aku berbelit dan sukar untuk faham tapi akan faham kalau hati korang yang baca ni suci…huahuahua….apa pun aku bersyukur dan bangga sebab dapat menamatkan sekolah ni dengan jayanya…trimas banyak-banyak pada fasilitator aku iaitu Prof. Dr. Shanthi…beliau sangat baik dan lawak…akhir sekali peaceee…..=)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan