Sabtu, 15 Januari 2011

HANYUT

mood aku yang kurang baik membawa aku hanyut bersama rakan-rakan ke Kuala Lumpur.
jangan salah faham...sebenarnya aku ke sana mencari buku-buku ilmiah yang boleh membantu aku dan rakan menyiapkan projek ilmiah kami. setelah banyak memilih, akhirnya aku membeli dua buah buku iaitu Wanita dan Pembangunan serta La Tahzan(jangan bersedih),buku yang membicarakan tentang wanita. mahal tapi berbaloi kerana ia ilmu yang tidak akan habis dimakan zaman.setelah itu, aku dan rakan mengelilingi mid valley, mencari-cari keperluan lain, dan kemudiannya singgah pula di mines untuk solat dan membeli lagi, lagi dan lagi...setelah penat, kami pulang. duit byk habis tapi aku puas dan lega. semalam mood aku merosot dengan tiba-tiba tanpa aku tahu penyebabnya dan sekarang mood aku bangkit semula...alhamdulillah...aku bersyukur...mungkin kerana La Tahzan~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan